Trzecie miejsce z wynikiem 11 573 egzemplarzy zdobył Yaris Cross Hybrid, notując wzrost sprzedaży o ponad 3000 pojazdów rok do roku. Na technologię hybrydową postawiło aż 87% klientów subkompaktowych SUV-ów Toyoty, co stanowi wzrost o 5 punktów procentowych. Do wyboru był także układ 1.5 Hybrid Dynamic Force o mocy 116 KM, który napędza przednie koła lub obie osie w technologii AWD-i. Alternatywnie można się było zdecydować na benzynowe silniki 1.5 Dynamic Force o mocy 125 KM dostępne ze skrzynią manualną lub automatyczną.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się również hybrydowe modele RAV4 (7640 egz.), Yaris (7226 egz.), Corolla Cross (5702 egz.) i Camry (4107 egz.). Klienci zdecydowali się także na 432 egzemplarze 7-osobowego Highlandera z napędem na cztery koła oraz na 173 egzemplarze legendarnego Priusa. W zbliżonych ilościach wybierano ponadto SUV-y i samochody o standardowych, niepodwyższonych nadwoziach. Łącznie salony opuściło 37 041 hybrydowych SUV-ów i crossoverów, co stanowi 53% wszystkich hybryd marki.
PR Senior Manager Toyota Central Europe Robert Mularczyk tak skomentował powyższe wyniki: „Hybrydy Toyoty odniosły w Polsce spektakularny sukces i stały się dominującą technologią napędową naszej marki. Co więcej, to właśnie one w ogromnej mierze odpowiadają za awans Toyoty na pozycję lidera polskiego rynku, na której utrzymujemy się od kilku lat, a w minionym roku przekroczyliśmy symboliczną granicę 100 000 sprzedanych samochodów. Naszym klientom oferujemy najnowocześniejszą, piątą generację technologii hybrydowej, która nie ma sobie równych pod względem oszczędności, trwałości i niezawodności. To fundamentalne atuty marki Toyota, na których opiera się renoma naszych samochodów, wzmocniona atrakcyjną stylistyką, bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi i bogatym wyposażeniem w nowoczesne technologie”.