W dniach 15–20 kwietnia w salonach Toyoty odbyły się Dni Otwarte, podczas których można było obejrzeć odświeżoną wersję Toyoty Yaris oraz przetestować nowy 130-konny napęd hybrydowy. Wydarzenie to przyciągnęło ponad 140 tysięcy odwiedzających. Jest to najwyższa od lat! W ciągu 6 dni klienci zamówili prawie 200 egz. nowego Yarisa.
Yaris to najchętniej wybierany miejski samochód w Polsce, którego udział w segmencie sięgnął już ponad 27%. Odświeżony model z rocznika 2024 jeszcze bardziej wzmocni jego pozycję na rynku, a wszystko to za sprawą rozbudowanej gamy napędów hybrydowych i nowych elementów wyposażenia, w tym zaawansowanych technologii bezpieczeństwa czynnego.
Dni Otwarte, na których zadebiutował odświeżony Yaris, trwały od 15 do 20 kwietnia. Osobom odwiedzającym w tych dniach salony Toyoty zaprezentowano działanie najnowocześniejszych technologii wsparcia kierowcy podczas jazdy i parkowania Toyota T-MATE, pokazano nowe cyfrowe zegary i większy ekran dotykowy systemu Toyota Smart Connect. Zademonstrowano też nową specjalną wersję wyposażenia Premiere Edition z dwukolorowym malowaniem nadwozia i lakierem Neptune Blue.
Jazdy próbne pozwoliły przekonać się o dynamice i komforcie prowadzenia, jakie zapewnia nowy 130-konny napęd 1.5 Hybrid Dynamic Force. Dołączył do znanego już układu 1.5 Hybrid Dynamic Force 116 KM oraz 125-konnego silnika benzynowego 1.5 Dynamic Force.
W ciągu 6 dni klienci, którzy odwiedzili salony marki w całej Polsce, złożyli prawie 200 zamówień na nowego Yarisa.