Nowy PROACE MAX, odświeżone modele PROACE i PROACE CITY oraz premierowy pick-up Hilux Mild Hybrid 48V poszerzy gamę zelektryfikowanych samochodów użytkowych Toyota Professional. Wśród nowości znajdą się ponadto nowe akcesoria i systemy zabudów, a o jeszcze większy zakres usług oraz nowy standard obsługi klienta zadba Toyota Professional Centre.
W najbliższym czasie Toyota Professional zaoferuje klientom nie tylko poszerzoną zelektryfikowaną gamę samochodów użytkowych, ale także jeszcze bardziej kompleksowe usługi, wsparcie oraz najwyższe na rynku standardy obsługi. Od momentu powstania w 2019 roku zespół specjalistów z sieci Toyota Professional konsekwentnie stawia sobie za cel zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi nabywcom lekkich samochodów dostawczych (LCV) Toyoty oraz dba o utrzymanie pełnej mobilności klientów w każdym momencie działania ich firm.
Modele PROACE i PROACE CITY, dostępne zarówno w wersjach dostawczych van, jak i osobowych Verso, zdobyły ogromne zaufanie przedsiębiorców, niezależnie od tego, czy są wyposażone w tradycyjne silniki spalinowe, czy też napędy elektryczne. Gama pojazdów użytkowych z rodziny PROACE idealnie urzeczywistnia złożoną strategię Toyoty mającą na celu osiągnięcie neutralności węglowej. Aktualnie wszystkie modele Toyota Professional są dostępne w wersjach z napędami zelektryfikowanymi, co oznacza, że klienci mają szeroki wybór oszczędnych i praktycznych samochodów. Dzięki temu mogą skutecznie redukować emisyjność swoich flot, wspierając jednocześnie realizację celu dotyczącego bezemisyjnego transportu w Europie.
Legendarny model Hilux, będący integralną częścią gamy Toyota Professional, to niezawodny pick-up gotowy do ciężkiej pracy w terenie. Ze wzgłędu na swoją doskonałą jakość, trwałość i niezawodność ten niezniszczalny pojazd cieszy się popularnością zarówno wśród przedsiębiorców i służb państwowych, jak i pasjonatów off-roadu. Od swojego debiutu w Japonii w 1968 roku Hilux stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych pojazdów marki Toyota. Doskonale sprawdza się w codziennej jeździe, a także w najtrudniejszym terenie, czego dowodem są trzy zwycięstwa w wymagającym Rajdzie Dakar oraz zdobycie kolejnych tytułów Mistrza Świata w Rajdach Terenowych FIA.
Toyota Professional opiera swoje plany dalszego umacniania pozycji na rynku lekkich samochodów dostawczych (LCV) na dwóch kluczowych filarach: bogatym portfolio produktów i zaangażowaniu w obsługę klienta. W ciągu całego 2022 roku marka sprzedała w Europie aż 119 000 pojazdów użytkowych, a bieżącym w roku jest na dobrej drodze do pobicia kolejnego rekordu i osiągnięcia sprzedaży na poziomie ponad 140 000 aut. Toyota ambitnie podchodzi także do przyszłości, zakładając przekroczenie 180 000 sprzedanych pojazdów do 2025 roku. Dodatkowo marka dąży do uzyskania 7-procentowego udziału w rynku lekkich samochodów dostawczych, co pozwoli jej zająć pozycję w pierwszej szóstce najbardziej popularnych marek w tej kategorii.